SEO copywriting

  • Profesionální texty, optimalizované nejen pro vyhledávače, ale zejména pro návštěvníky;
  • kvalitní text = základ SEO;
  • věcně správné texty bez pravopisných a stylistických chyb.

Podrobnosti o službě

Poražte konkurenci pouhými slovy

Poražte konkurenci pouhými slovy

Obsah internetu roste geometrickou řadou. Podle nejmenovaného průzkumu přibyde každou vteřinou celosvětově zhruba 6 nových webů. Prosadit se v takové konkurenci je logicky čím dál těžší. Pokud Váš internetový projekt sází na návštěvnost z vyhledávačů, bez pochyby jste se již setkali s pojmem SEO. Centrem zájmu tohoto oboru je dnes obsahová složka webu.

Současné vyhledávače už dokáží vcelku úspěšně rozlišit kvalitu textu z pohledu běžného čtenáře. Optimalizace textů pro vyhledávače je dnes tedy zároveň optimalizací pro běžného návštěvníka. Dostatečné množství kvalitních textů Vám spolu s technickou optimalizací dokáží dlouhodobě zajistit dobré pozice ve výsledcích vyhledávání a tak i dlouhodobou vysokou návštěvnost.

Často kladené dotazy

Pojem copywriting označuje profesionální tvorbu (zejména) marketingových textů. S rostoucí potřebou kvalitní optimalizace pro vyhledávače, jakožto základu internetového marketingu se v poslední době široce rozvíjí podobor copywritingu zaměřený právě na SEO, tzv. SEO copywriting.

Možná Vás napadne, že text na web zvládne napsat každý, kdo ovládá základy českého jazyka. Proč tedy za texty platit?

Profesionální copywriting kromě bezchybné gramatiky a vysoké stylistické úrovně vyžaduje také základní rozhled v problematice SEO. Profesionální copywriter musí vědět, jaká je optimální délka a struktura textu, hustota klíčových slov nebo jak text správně doplnit ilustračními obrázky či videi. V ideálním případě by měl znát také základy HTML.

NS = normostrana = 1800 znaků, vč. mezer.

Klienti se často oprávněně obávají, zda bude text od copywritera také dostatečně odborný a věcně správný. Profesionální copywriter danou problematikou nejprve nastuduje a to buď samostatně a nebo pomocí Vámi dodaných podkladů, popř. s Vaší odbornou konzulací. Odborné texty mají z toho důvodu často výrazně vyšší cenu za NS než obecné marketingové texty.

Jak probíhá spolupráce?

Sjednejte si bezplatnou konzultaci. Využít můžete kontaktní formulář nebo telefonní číslo +420 776 000 095. Preferujeme osobní setkání, pokud to ale není z nějakého důvodu vhodné, zvládneme konzultaci i po telefonu, e-mailu, Skypu apod.

Během konzultace stanovíme a konkretizujeme Vaše cíle a potřeby, na základě čehož vznikne podrobné zadání a cenová kalkulace prací.

V případě odborných textů naši copywriteři nastudují danou problematiku a to buď samostatně nebo s pomocí Vámi dodaných materiálů či Vaší odborné konzultace.

Základním krokem bude vždy analýza klíčových slov daného oboru. V případě intenzivní, dlouhodobé spolupráce také vytvoření obsahové strategie a obsahového kalendáře.

Vytvořené texty mohou být nejprve zaslány ke kontrole, nebo rovnou průběžně nahrávány na Váš web.

Vstupní investice (analýza klíčových slov, obsahová strategie a obsahový kalendář, základní sady textů či úpravy textů stávajících) jsou vyúčtovány jednorázově po předání hotové práce. V případě dlouhodobé spolupráce probíhá vyúčtování periodicky - nejčastěji zpětně za poslední měsíc dle provedeného výkonu (počet napsaných normostran textu).

Kontaktujte nás

Mám zájem o...