Tvorba e-shopů na míru

Tvorba e-shopů na míru

  • Přehledné a intuitivní uživatelské rozhraní s cílem maximalizace konverzí;
  • pohodlná správa zboží v jednoduché administraci;
  • hromadný import zboží z různých formátů (XML, CSV, SQL);
  • široké možnosti platby a dopravy;
  • možnost napojení na srovnávače cen, např. Heuréka;
  • rychlé vyhledávání zboží díky systému Apache Solr.

Podrobnosti o službě

Funkční UI/UX

Funkční UI/UX

Při návrhu e-shopu se zaměřujeme na funkčnost a intuitivnost uživatelské rozhraní (UI) a uživatelského zážitku (UX), které usnadní nalezení požadovného zboží a navede návštěvníka k úspěšnému dokončení nákupního procesu. Tím se maximalizuje počet konverzí.

Hromadný import zboží

Hromadný import zboží

U e-shopů s rozsáhlým katalogem zboží jistě oceníte možnost hromadného importu zboží z různých databázových formátů. Poradíme si s XML, CSV, SQL i dalšími.

Ukázky práce

E-shop s náhradními díly osobních automobilů Alpha Car Parts

Alpha Car Parts je ambiciózní projekt, kladoucí si za cíl nabídnout zákazníkům co nejširší spektrum náhradních dílů pro osobní automobily, včetně univerzálních dílů a autodoplňků. Projekt je stále pod intenzivním vývojem.

Přestože je e-shop spuštěn teprve několik týdnů a dosud byl zveřejněn pouze nepatrný zlomek plánovaného rozsahu katalogu, v tuto chvíli jsou již v databázi desítky úspěšně vyřízených objednávek. A to zatím bez jakékoliv marketingové podpory, jen čistě z návštěvnosti z vyhledávačů.

Webové stránky s e-shopem nakladatelství Starý Most

Webové stránky známého plzeňského nakladatelství Starý Most. Tato společnost funguje již od roku 1999 a zaměřuje se především na regionální tematiku. Na webu naleznete kompletní katalog nabízených knih, přehled autorů, fotografů a ilustrátorů, historii společnosti, aktuální dění a mnoho dalšího. Aktuálně prodávané tituly je možné zakoupit přímo na webu prostřednictvím vestavěného e-shopu

Často kladené dotazy

Záleží zejména na počtu a způsobu nahrávání produktů a kategorií. Velkou roli hraje kvalita tzv. feedu, tedy databázového souboru, obsahujícího informace o produktech a kategoriích. Každý dodavatel zpravidla poskytuje data v jiném formátu a s jinou strukturou. Tzn. je potřeba udělat pro každého dodavatele speciální převodník produktů. Pokud jsou data v pořádku, je nastavení převodníku pro jednoho dodavatele otázkou maximálně jednoho pracovního dne. V připadě nevhodně navržených nebo chybných feedů s velkým množstvím dat se může zpracování dat protáhnout až na týden nebo i více.

Obecně počítejte s délkou přípravy zhruba dva týdny u jednoduchých a středně rozsáhlých e-shopů. U rozsáhlých e-shopů se stovkami kategorií a desítkami tisíc produktů od různých dodavatelů je minimální doba přípravy měsíc a výše. Počítáno od předání veškerých podkladů po finální spuštění.

U jednoduchých e-shopů s malým počtem produktů, které se mění jen zřídka nebo vůbec pravděpodobně nebude potřeba dlouhodobá odborná správa. Pouze budou průběžně aplikovány bezpečnostní a výkonostní aktualizace systému.

U e-shopů, zpracovávajících velké množství dat od různých dodavatelů je již dlouhodobá správa vhodná. Správce průběžně provádí údržbu systému a vyhledávacího serveru, kontruje automatické aktualizace obsahu, aktualizuje převodníky produktů dle změn u dodavatele, spolupracuje s provozovatelem na marketingových záležitostech (promo akce, hromadné slevy, newslettery apod.). Taková správa je zpravidla účtována paušálně nebo dle odpracovaných hodin za určité období.

Na základě individuální dohody je možné vývoj e-shopu splácet např. po 10 000 Kč měsíčně, popř. se domluvit na nižší cenu vývoje + dlouhodobé provize z prodeje.

Jak probíhá spolupráce?

Sjednejte si bezplatnou konzultaci. Využít můžete kontaktní formulář nebo zavolejte na telefon +420 776 000 095. Preferujeme osobní setkání, pokud to ale není z jakéhokoliv důvodu vhodné, zvládneme konzultaci i po telefonu, e-mailu, Skypu apod.

Během konzultace společně zformulujeme cíle projektu a najdeme prostředky, které povedou k jejich dosažení. Úspěšný projekt v oblasti webdesignu zpravidla vyžaduje využití dalších služeb, např. SEO, tvorbu či úpravu textů, PPC kampaň pro rychlejší start nebo propojení se sociálními sítěmi.

Na základě získaných informací připravíme podrobné zadání projektu, cenovou kalkulaci a stanovíme závazné termíny. Vše zašleme spolu s návrhem smlouvy o dílo.

Připravíme grafický návrh webu ve formě HTML. HTML návrhy mají oproti běžným obrázkovým návrhům tu výhodu, že si na nich můžete vyzkoušet responzivitu, tedy zobrazení na různých zařízeních. Kromě toho také šetří čas. V případě zájmu a potřeby můžeme nejprve dodat drátěný model.

Po schválení návrhu se pustíme do vývoje. Ve stanoveném termínu zpracujeme projekt a dodáme k Vaší kontrole. Vývoj zpravidla probíhá na našem vývojovém serveru. Na tomto serveru můžete postup práce průběžně kontrolovat. Po dokončení a schválení díla připravíme předávací protokol a předáme Vám dílo (např. nahráním na finální server) a vystavíme Vám fakturu (nejsme plátci DPH).

Kontaktujte nás

Mám zájem o...